Kamis, 19 November 2015

Rawatan Angina - Biarkan Herba Menangani Ia

Rawatan Angina - Biarkan Herba Menangani Ia

Angina adalah penyakit yang tidak menyenangkan yang mungkin menyebabkan walaupun dalam serangan jantung. Oleh itu, rawatan penyakit yang memerlukan perhatian penuh anda. Terdapat pelbagai jenis ubat untuk menangani penyakit ini. Walau bagaimanapun, saya akan mencadangkan membiarkan tumit alam semula jadi anda.

Campurkan satu sudu herba daripada celandine lebih besar dengan satu sudu herba chamomile. Letakkan campuran herba dalam kapal (anda perlu menggunakan sama ada melkan atau kapal kaca) dan tanamkan ia dengan segelas air mendidih. Meletakkan kapal di dalam air panas selama 15 minit. Selepas itu, meninggalkan merebus untuk minuman selama 45 minit di tempat yang hangat dan tuang ia. Anda harus berkumur berwarna beberapa kali sehari.
Chew resin cemara segar. Hasilnya, angina akan lenyap pada hari berikutnya.
Chew yarrow biasa.
Tanamkan satu sudu chamomile atau satu sudu marguerite dengan segelas air mendidih. Tinggalkan berwarna untuk minuman selama 15 minit dan minum 3 kali sehari.
Tanamkan 40 gram herba chamomile berbunga dengan 100 gram vodka. Tinggalkan berwarna untuk minuman selama 21 hari, tetapi ingat untuk meletakkannya di tempat yang gelap pada hari yang ketujuh, keempat belas dan terakhir. Mengambil 20-30 titis berwarna 3 kali sehari.
Sediakan calendula merebus dan digunakan sebagai minuman keras. Dalam usaha untuk membuat merebus, tanamkan satu sudu herba daripada calendula berbunga dengan segelas air mendidih. Tinggalkan berwarna untuk minuman untuk beberapa lama dan berkumur telah sedia.
Tambah setitik calendula berwarna untuk satu sudu teh gula dan memakannya. Ulangi prosedur beberapa kali sehari.
Campurkan jus aloe dengan madu (bahagian 1: 3) dan memburuk-burukkan tonsil anda dengannya.
Campurkan jus chokeberry dengan air dan menggunakan minuman keras.
Campuran herba chamomile (3 bahagian) dengan Linden berbunga (2 bahagian). Tanamkan 20 gram campuran dengan segelas air mendidih. Tinggalkan berwarna untuk minuman selama 20 minit dan menggunakan minuman keras.
Tanamkan satu sudu herba daripada cornflowers dengan segelas air mendidih. Tinggalkan berwarna untuk minuman untuk beberapa lama dan minum merebus. Ia merupakan ubat yang baik untuk melawan angina kronik, juga.
Tanamkan 4 sudu teh herba pasir daripada salvia dengan 2 gelas air mendidih. Biarkan berwarna untuk 30 minit untuk minuman dan merebus telah sedia. Anda boleh menggunakannya untuk merawat tonsil radang atau tonsillitis dan membran mukus radang mulut dan gusi.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar