Kamis, 19 November 2015

Bio Mat Rawatan - Satu Kaedah Rawatan Unik

Bio Mat Rawatan - Satu Kaedah Rawatan Unik

Bukan mudah untuk mengatasi penyakit-penyakit yang menentang ubat atau yang amat sukar untuk mengawal apabila mereka memasuki sistem badan. Kanser adalah satu penyakit itu dan walaupun individu itu menjalani kemoterapi dan radiasi bagi membolehkan dia untuk melawan penyakit, kesan sampingan rawatan ini adalah yang paling menyenangkan dan itulah sebabnya manusia telah mencari penawar alternatif kepada ini penyakit yang ditakuti.

Walaupun tidak banyak yang diketahui tentang mengapa atau bagaimana seseorang membangunkan kanser, satu baris pemikiran adalah bahawa ia adalah keasidan yang diperkenalkan ke dalam badan melalui diet dan bahan cemar lain yang menyediakan asas untuk sel-sel kanser untuk berkembang. Ini adalah kerana badan berkesan apabila sistem itu disimpan dalam mod alkali. Medium berasid dicipta dalam badan membolehkan sel-sel kanser membiak dan itu adalah bagaimana orang yang mendapat terjejas.

Selain diet, seperti yang disebutkan di atas, ia adalah pencemaran, tekanan dan tabiat gaya hidup lain yang mengubah keseimbangan pH badan dan membawa kepada keadaan berasid. Udara dipenuhi dengan terlalu banyak bahan cemar dan tidak mempunyai ion negatif yang diperlukan untuk menghasilkan suasana yang sihat. Ion-ion negatif bukan sahaja mendorong perasaan kesejahteraan tetapi juga mengurangkan tahap tekanan dalam badan.

Sel-sel kanser tidak akan dapat bertahan lama dalam keadaan yang mempunyai kealkalian, haba, dan kurangnya tekanan serta kehadiran ion negatif. Semua ini terdapat di dalam tikar bio yang mempunyai batu kecubung yang merupakan konduktor yang besar haba dan tenaga dan boleh menghasilkan kesan menenangkan. Ini akan mengurangkan tekanan yang sangat bagus untuk menghapuskan sel-sel kanser. Lebih-lebih lagi tikar bio juga mengandungi sinar infra merah dan ion negatif yang mempunyai keupayaan untuk melawan sel-sel kanser.

Dengan itu, tikar bio adalah alat yang sangat berkesan yang boleh digunakan oleh anda untuk jangka masa yang lama untuk mendapatkan manfaat maksimum dan mendapatkan toksin dalam badan dihapuskan. Ia telah terbukti berkesan untuk pengurusan kesakitan, peningkatan peredaran darah dan membantu seseorang juga menguruskan nya berat badan.

Walaupun tikar bio amethyst tidak boleh menyembuhkan kanser sama sekali, ia sudah tentu boleh menjadi alternatif yang lebih baik untuk kemoterapi atau radiasi. Ia mengandungi bahan-bahan yang baik untuk sistem badan dan lembut. Tiada kesan sampingan seperti loya atau kehilangan rambut dan itu adalah positif apabila ia datang untuk merawat kanser dengan lebih agresif.

Tikar Bio oleh itu adalah jelas merupakan suatu alternatif kepada lain-lain cara rawatan kanser dan harus mencuba. Anda tidak akan kehilangan apa dan semuanya untuk mendapatkan jika rawatan bermula yang mengandungi keputusan yang baik.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar