Minggu, 22 November 2015

Alternatif semula jadi untuk merawat Parasit usus Selamat

Alternatif semula jadi untuk merawat Parasit usus Selamat

Adakah ia menjengkelkan untuk mempunyai sakit perut kerana mereka parasit usus yang tinggal di dalam usus anda? Nah, ia memang sangat mengecewakan untuk mempunyai orang-orang parasit dalam perut anda kerana selain daripada fakta bahawa ia mengalihkan perhatian metabolisme anda, ia juga membuat anda lemah dan uzur. Tetapi apakah parasit usus? Adakah anda mempunyai apa-apa idea tentang perkara ini?

Parasit usus biasanya disebabkan oleh protozoa atau cacing. Ini adalah dua jenis biasa parasit dalam usus anda. Ini adalah protozoa satu sel yang boleh dapat membangunkan dan pelbagai di dalam badan anda. Dan helminthes iaitu perkataan Yunani untuk cacing. Ini juga boleh membiak di dalam badan dan jenis yang paling biasa ini adalah cacing bulat dan cacing pita.

Gejala ini parasit usus termasuk cirit-birit, loya dan muntah-muntah, gas atau kembung, kelemahan dan keletihan, kehilangan berat badan dan cacing dalam najis anda. Tetapi ini boleh dirawat jika anda memberikan masa untuk berakhir dengan penderitaan anda. Sebenarnya ada ubat semula jadi untuk cacing atau parasit usus. Jadi, jika anda berfikir bahawa anda mempunyai, ia adalah sangat penting bahawa anda melawat penjagaan kesihatan yang terdekat di kawasan anda dan mempunyai diagnosis. Ini akan membantu anda mengetahui apa jenis organisma menyebabkan anda ini.

Alternatif semula jadi

1. Bawang putih - Tumbuhan ini dikatakan berkesan terhadap cacing gelang, lamblia giardia, trypanosome dan plasmodium.

2. Goldenseal - Herba ini telah digunakan pada masa nenek moyang kami 'lama dahulu untuk merawat jangkitan yang paling terutama dalam membran mukus seperti saluran pernafasan. Ini juga berkesan dalam merawat semua jenis cacing atau parasit usus yang tetap berada di dalam badan anda.

3. Black Walnut - Ini adalah herba rakyat yang digunakan untuk kurap yang dideritainya dan juga untuk kaki makan air. Jus buah-buahan yang dikatakan berkesan juga.

4. Wormwood. Ini ubat herba telah digunakan selama bertahun-tahun sebagai rawatan untuk parasit usus.

5. Biji Labu - ini juga digunakan untuk merawat cacing pita dan cacing gelang. Benih itu keluar dan lecek dicampur dengan jus.

6. Grapefruit Ekstrak Biji - ini kebiasaanya dijumpai dalam bentuk cecair di kedai-kedai kesihatan di kawasan anda.

7. Makan lobak merah, ubi keledek, dan skuasy yang kaya dengan beta karotena membantu meningkatkan rintangan untuk menembusi larva. Makanan ini boleh mencegah parasit usus membiak dalam badan anda.

Berikut adalah herba dan cadangan yang boleh diambil dan yang boleh menjadi sebahagian daripada pelan rawatan anda daripada cacing usus.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar