Minggu, 22 November 2015

Berpeluh Solutions - Apa yang Boleh Anda Lakukan Untuk Menyelesaikan Sweat

Berpeluh Solutions - Apa yang Boleh Anda Lakukan Untuk Menyelesaikan Sweat

Kaedah yang biasa digunakan untuk mengatasi berpeluh adalah dengan menggunakan rawatan antiperspirants. Kebanyakan ubat antiperspirant melibatkan aluminium klorida; Walau bagaimanapun, ia akan menjadi yang berbeza pada orang dengan hiperhidrosis. Sebabnya ialah hiperhidrosis memerlukan kepekatan yang lebih tinggi untuk menjadi berkesan untuk merawat gejala-gejala. Jika anda memilih ubat-ubatan untuk merawat penyakit anda, anda perlu sedar beberapa orang mengalami kerengsaan daripada rawatan ini.

Satu lagi ubat yang akan berkuatkuasa pada pencetus berpeluh adalah ubat antikolinergik. Salah satu ubat antikolinergik adalah oxybutynin boleh anda pilih untuk menyembuhkan penyakit tetapi juga memberikan beberapa kesan seperti kekeringan pada mulut, mengantuk, dan gejala dengar. Glycopyrrolate ini juga boleh membantu anda untuk mengurangkan hiperhidrosis serta oxybutynin bersama-sama dengan kesan perbandingan.

Sebaliknya, botox sebagai toksin botulinum jenis A akan berguna menyekat saraf, jadi ia boleh mengurangkan kelenjar untuk menghasilkan. Botulinum jenis toksin A boleh dihantar melalui suntikan dan boleh dilakukan dua atau tiga kali seminggu. Anda akan menghilangkan penyakit itu terima kasih kepada rawatan botox, tetapi, ia hanya berlangsung dalam empat hingga sembilan bulan berdasarkan lokasi suntikan.

Satu lagi kaedah untuk menghentikan anda daripada mengalami penyakit itu iontophoresis. Dalam kaedah ini, anda perlu menetapkan kawasan yang menghasilkan peluh yang berlebihan di dalam mesin yang anda boleh mencari beberapa baldi dalam bentuk air serta konduktor pada setiap baldi. Kaedah ini menggunakan mineral di dalam air untuk menyumbat kelenjar tertentu dengan voltan rendah dari peranti. Kesan-kesan sampingan kaedah ini adalah lepuh dan keretakan kulit.

Cara alternatif untuk mengatasi penyakit ini simpatektomi perkutaneus dan kelenjar peluh sedutan. Teknik yang pertama ialah suntikan fenol yang boleh menghalang saraf. Daripada rawatan ini, anda boleh melegakan penyakit itu buat sementara waktu. Walaupun doktor menyarankan teknik pertama sebelum pembedahan tetap, teknik kedua adalah satu bentuk salinan liposuction. Teknik ini boleh membantu anda untuk melegakan penyakit anda sebagai kelenjar ketiga telah dikeluarkan.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar