Kamis, 19 November 2015

Gejala biasa sistem yang diancam Imun

Gejala biasa sistem yang diancam Imun

Tune Fine Sistem Imun Anda
Musim sejuk sering meninggalkan kita bersedia untuk menakluk sofa dan bukannya dunia! Jangan tunggu, kini adalah masa untuk mengambil tindakan untuk menyokong fungsi imun yang sihat. Kira-kira 80% daripada sistem imun anda terletak di dalam usus anda, bermakna sistem penghadaman anda adalah penting bagi mengekalkan pertahanan yang kuat terhadap jangkitan.

Sistem Fibre Plus dari 4Life menyediakan sistem sokongan yang sangat licin, berkesan dan lengkap gastrousus. Optimum kesihatan sistem gastrousus memerlukan tindakan di beberapa peringkat. Sistem Gentian Plus adalah gabungan herba utama yang menangani satu tahap ini dan menyokong fungsi usus yang sihat dan penyerapan nutrien.

Perkara utama
-Spring Bersih bagi Tract usus:
Sistem -Fibre Plus menyediakan membersihkan sepuluh hari menyeluruh yang disyorkan setiap enam bulan untuk menyokong sistem penghadaman yang sihat. Ketika dibungkus dalam paket enam kapsul, Sistem Fibre Plus boleh dibawa ke mana sahaja anda Sistem Imun Sihat

Sekarang anak anda kembali di sekolah atau jagaan harian, ia adalah masa yang baik untuk membuat persediaan untuk menangani hidung berair, batuk dan jangkitan telinga yang tidak dapat dielakkan.

Walaupun ia adalah benar bahawa imuniti anak anda menguatkan dengan pendedahan kepada virus yang berbeza, anda tidak mahu anak anda mendapat sakit setiap kali virus yang menjalankan tugasnya. Anda boleh mengambil langkah-langkah untuk mencegah dan mengurangkan kesan Winter gejala musim ini.

Pertama, perkara yang paling penting yang boleh anda lakukan sebagai ibu bapa adalah untuk menyediakan mereka dengan persekitaran yang penuh kasih dan positif. Melindungi mereka daripada tekanan emosi dan menggalakkan ketawa dan kegembiraan dalam kehidupan mereka. Kanak-kanak juga perlukan, makanan yang seimbang yang berkhasiat untuk menjaga imuniti mereka kuat. Galakkan mereka untuk makan makanan yang berkualiti seperti buah-buahan segar dan sayur-sayuran. Berseronok di dapur dengan membuat cookies buatan sendiri, dan apa-apa mufin makanan lain anak anda kerana menggunakan sihat, bahan-bahan tulen seperti tepung mil penuh, dan penyokong imun semulajadi seperti halia dan madu. Pastikan anak anda mendapat tidur yang nyenyak setiap malam.

Badan dan minda Seorang anak muda sentiasa berubah, dan banyak tidur akan membantu mereka tumbuh semula, membaiki dan memperbaharui. Plus anak baik berehat akan kurang cepat marah dan lebih bahagia. Dengan mengikuti beberapa tips mudah, anda dan anak anda akan dapat menikmati keindahan musim sejuk.

Satu lagi elemen penting untuk menjaga anak-anak gembira dan sihat adalah untuk membuat Ibu alam semula jadi rakan baik mereka. Galakkan mereka untuk bermain di luar rumah, semakin banyak udara segar dan senaman akan membawa perubahan positif kepada kesihatan dan kesejahteraan

Langkah Pertama -Important di Wellness Program: 4Life menawarkan pelbagai pengurusan berat badan dan produk penyelenggaraan umum.

Dapatkan yang terbaik daripada produk 4Life dengan melakukan membersihkan usus lengkap dua kali setahun.

Adakah kamu tahu?
Sistem penghadaman adalah tiub yang panjang yang berjalan melalui badan, dengan bahagian-bahagian yang berbeza yang melaksanakan fungsi-fungsi tertentu, termasuk mencerna makanan, mengekstrak nutrien untuk badan untuk digunakan dan membuang bahan buangan.

Proses penghadaman jika satu pekerjaan yang sukar dan tubuh anda memerlukan air yang banyak untuk mendapatkan ia dilakukan dengan betul. Apabila anda tidak minum air yang cukup setiap hari, tubuh anda memerlukan air yang diperlukan dari sumber dalam badan, termasuk kolon. Ini boleh menyebabkan gangguan pencernaan dan penghapusan proses semula jadi. Minum jumlah yang mencukupi air, lebih kurang lapan gelas 8-auns sehari, membantu menyokong kesihatan sistem penghadaman keseluruhan.

4Life Transfer Factor Advanced Formula dan 4Life Transfer Factor Plus Advanced Formula adalah unik, dan makanan tambahan yang berkesan yang memberikan sistem imun anda sokongan disangka. Mereka mendidik sistem imun anda untuk menggalakkan keseimbangan dan kekal sihat sepanjang hidup anda.

4Life Transfer Factor Formula Lanjutan:
-Promote Keupayaan sistem imun anda untuk mengingati pencerobohan lalu membenarkan badan anda untuk lebih cepat bertindak balas terhadap ancaman kesihatan yang serupa.
-Educate Sel-sel imun yang naif tentang bahaya yang sedia ada atau yang berpotensi dan melengkapkan mereka dengan pelan tindakan.
-Shorten Fasa pengecaman bagi suatu jangkitan.
-Boost Balas imun atau mengimbanginya dengan menekan sistem imun yang terlalu aktif.
-Teach Sistem imun anda bagaimana untuk menguruskan tindak balas keradangan.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar